dinsdag 4 oktober 2011

Eigendom?

We staan er niet vaak bij stil hoe het nou ècht verdeeld is in de wereld. Natuurlijk kennen we de termen: arme en rijke landen, 'derde wereld', en meer van dat fraais. Eén van de zogenaamde 'rijke landen' is Amerika, of beter gezegd: de Verenigde Staten van Amerika. Omdat ik al tijden weinig anders lees dan Engels, m.n. op het internet, kom ik o.a. veel tegen dat met de VS te maken heeft. De meest uiteenlopende dingen; leuk, minder leuk, dingen waar je blij van wordt, maar ook dingen die je schokken tot in het diepst van je ziel.
Zo vond ik een eBook: HOW I CLOBBERED EVERY BUREAUCRATIC CASH-CONFISCATORY AGENCY KNOWN TO MAN. Nou, dat wilde ik wel eens lezen! De ondertitel maakte me nóg nieuwsgieriger: ...a Spiritual Economics Book on $$$ and Remembering Who You Are. Ik vroeg me af wat de auteur met dat laatste zou bedoelen: je herinneren wie je bent.

Enfin, ik begin te lezen. Ze vertelt een aantal vermakelijke anekdotes over hoe ze overheden en creditcard-maatschappijen heeft aangepakt, alles volkomen legaal. Zo blijkt een creditcard-maatschappij WETTELIJK geen poot te hebben om op te staan als het gaat om het incasseren van een schuld die ze zou hebben opgedaan bij ze.
Hoe kan dat? vraag je je af.
In 1933 is de VS, met alles en iedereen die zich daarin op dat moment bevond, verkocht (!!!) aan de (wat zij noemt) Banksters, oftewel de rijkste families van de wereld, de eigenaars van de banken. De ongelooflijk kille manier waarop de 'zaken' werden geregeld kun je hieonder lezen.

>> Colonel Edward Mandell House is attributed with giving a very detailed outline of the plans to be implemented to enslave the American people. He stated, in a private meeting with Woodrow Wilson (President 1913 – 1921), Very soon, every American will be required to register their biological property (that's you and your children) in a national system designed to keep track of the people and that will operate under the ancient system of pledging. By such methodology, we can compel people to submit to our agenda, which will affect our security as a charge back for our fiat paper currency.
Every American will be forced to register or suffer being able to work and earn a living. They will be our chattels (property) and we will hold the security interest over them forever, by operation of the law merchant under the scheme of secured transactions. Americans, by unknowingly or unwittingly delivering the bills of lading (Birth Certificate) to us will be rendered bankrupt and insolvent, secured by their pledges.
They will be stripped of their rights and given a commercial value designed to make us a profit and they will be none the wiser, for not one man in a million could ever figure our plans and, if by accident one or two should figure it out, we have in our arsenal plausible deniability. After all, this is the only logical way to fund government, by floating liens and debts to the registrants in the form of benefits and privileges.
This will inevitably reap us huge profits beyond our wildest expectations and leave every American a contributor to this fraud, which we will call "Social Insurance." Without realizing it, every American will unknowingly be our servant, however begrudgingly. The people will become helpless and without any hope for their redemption and we will employ the high office (presidency) of our dummy corporation (USA) to foment this plot against America. – Colonel Edward Mandell House <<
[Bron: www.2012theawakening.org ]

Ongelooflijk, niet? Te bedenken dat IEDERE Amerikaan - blank, zwart, rood, geel, of voor mijn part pimpelpaars met groene stippen - een SLAAF is van de Staat, die hun arbeidsvermogen ZONDER HUN MEDEWETEN als onderpand heeft gegeven TOT IN DE EEUWIGHEID!!!

Geloof me, dit schokte mij echt tot in het diepst van mijn ziel. Want als het met de VS is gebeurd, hoe zit het dan met Nederland?! Zolang als ik me kan herinneren 'kijkt' Nederland al naar Amerika, en volgt braaf in hun sporen. Wanneer hadden ze bij óns zo'n enorme schuld aan 'de banken', dat ze het hele land, inclusief alle onderdanen, maar als onderpand hebben gegeven? En dat ze ons voor eeuwig hebben verkocht en verraden?!

In feite is eigendom dus een illusie. Maar de hemel zij dank komen we steeds meer te weten van alle 'zooi' die eeuwenlang onder het tapijt is geveegd en in doofpotten gestopt. En dat allemaal vanwege geld, macht, luxe enz. enz. om de rijken maar hun levensstandaard te laten houden en zo mogelijk nóg rijker te laten worden - het liefst over de rug van onwetende anderen.


Wie het hele rapport wil lezen: je kunt het downloaden op  http://www.2012theawakening.org/search/label/Abundance%20Creating%20Money%20and%20Spiritual%20Economics  Wees gewaarschuwd: het is geen 'televisie-engels', maar echt een pittige tekst!

Gelukkig zijn er steeds meer mensen wereldwijd die deze soort slavernij niet langer pikken en op zoek gaan naar de waarheid achter de illusie. Ik wens je een open blik toe in deze tijd, en mocht je dingen tegenkomen die uit doofpotten en onder het tapijt vandaan komen, stuur ze me alsjeblieft toe!

Alexandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten